Koska tunsin itseni niin huonoks ihmiseks kun mun imuri meni rikki justiisa sillon kun olin alkamassa ensimmäistä kertaa jotakuinki kahteen kuukauteen imuroimaan, niin päätin alkaa kirjottaa blogia. Koska blogit on oikeesti syyllisiä siihen miks ihmiset alkaa tuntee huonoa omaatuntoa esim just siitä että on sotkusta, ei jaksa laittaa tukkaa tai herätä aamulla ennenku kukko herää laulamaan niin laittamaan naamaria työpäivän takia. Mullahan siis niin ei oo tapana tehdä, koska mulla ei ole edes tällä hetkellä työpaikkaa.

Päätin siis antaa maailmalle pienen toivon rippeen siitä, että tässäkin yhteiskunnassa elää vielä niitä laiskoja ja aikaansamattomia ihmisen alkuja, jotka eivät päivittäin jaksa askarrella erilaisia sisustustuotteita erinäköisistä kierrätysmateriaaleista, puhumattakaan siitä et alottais kaiken alusta asti itse. On olemassa myös meitä, jotka eivät päivittäin jaksa kaunistutua, saati osaa edes koko hommaa. En siis aio lisäillä tänne kenellekkään mitään tukan laitto tai meikkausvinkkejä koska ne ei todellakaan ole mun vahvinta osaamisaluetta ja mun puolesta kaikki voi laittaa naamansa ja tukkansa justii niinku parhaakseen näkee. 

Tän kirjoittaminenki olis varmaan helpompaa jos omistais edes tietokoneen, mut tehdään maailman huonoin blogi mahdollisimman surkealla tavalla, mutta kuitenkin parhaalla millä mää pystyn.

En aio sit myöskään tehÄ mitään kysymys tai muitakaan "mitä minulla on laukussani" POSTAUKSIA koska en kerro kellekkää itsestäni mitää mitä en haluu enkä omista sellasta laukkuu mitä kantaisin mukanani. Ainoa omaisuus mitä mulla yleensä mukana kodin ulkopuolella on, on kotiavaimet, puhelin ja lompakko ja sielläkään on harvoin mitään sisällä, koska rahat mulla on tapana tuhlata ja pankkikortti hävittää. 

Sen sijaan mitä mä en tänne pistä, niin aion laittaa tänne mitä mua huvittaa. Esimerkiks kertoa mitä mun olis pitänyt saada aikaseks, mut joka ei ole koskaan kuitenkaan toteutunut. Saatan lisäillä päivän asukuvia joissa mulla luultavasti on joka kerta sama kulahtanut mintunvihreä kylpytakki, joka päällä mä aina kotona makaan. Vaihtelun vuoksi voin joskus laittaa samoja edellä mainittuja mun yöpuvusta, ne vaihdan päälle yleensä iltaisin joko suihkun jälkeen, tai käymättä ollenkaan suihkussa. 

Ja ettei kukaan tuntis oloaan aikaansaamattomaksi, voin myös silloin tällöin lisätä kuvia kodistani, jossa en ole siivonnut koska en oo jaksanut. 

Tässä on siis tulevan varalle tällänen pikkuesittely kera jäätävien kirjoitusvirheiden joita en jaksa korjata koska näköjään tää padiki nyt temppuilee. 

Voisin tähän loppuun lisätä jotain mun tän päiväisestä, mutta mulla nyt ei ole sen enempää kerrottavaa, kun se et olin ajamassa tänään taksia aka koulukyytejä ja kun pääsin niin kävin matkalla ostamassa ulostuslääkettä ja päänsärkylääkettä. Koska mulla on ihan jäätävä hedari. Elikkä siis päänsärky. 


Tää on itseasias sen verran mukavanoloista puuhaa et saattaa olla et kirjotan tänne jopa ihan niinkin usein kun huvittaa!  

Sit ei muuta ku lukunautintoja, jos siis jotain kiinnostaa tätä lähtee ylipäätään lukemaan. Mulle nyt ainakin oikein antoisia kirjoitelmahetkiä. Sillonkun jaksan kirjoittaa.